What to say Lilac

24 Feb

Hej svejs

Vad ska man säga har verkligen haft en enorm bloggsvacka på alla fronter till och med har knappt ens kommenterat på andra bloggar heller…bad me….

Det har varit mycket i mitt liv på senaste tiden, så mycket att jag glömt sminka mig typ eller iaf sminkat mig likadant alla dagar. Jag och min pojkvän har köpt en lägenhet som vi renoverar från topp till tå, en face off helt enkelt så YAY för oss vi är dock ännu inte helt färdiga så vi kan inte flytta in än men snart händer det. Sen är jag inne på min sista termin i skolan, helt galet det  med när jag tänker på hur snabbt tiden gått.

Gjorde denna maken igår.

In English: Howdy dowdy

What to say I’ve really had a big blog emptiness on all areas really I haven’t even commented on other blogs….bad me…

There has been a lot going on in my life recently, so much I’ve forgotten to make up myself well at least worn the same makeup everyday. Me and my boyfriend bought an apartment which we are restoring head to toe, a face off really so YAY for us we aren’t finished yet though so we haven’t moved in but it will happen soon. Also I’m in my last term in school, crazy when I think about how fast time has gone by.

I did this make up yesterday.

Jag har använt (allt från Make Up Store om inget annat nämns) /What I’ve used: (Everything from Make Up Store if nothing else is mentioned)

Hightech lighter Stardust

Viva la diva skuggor från palett (bild kommer i morgon)

MAC Tete a tint

MAC Brun

M/S Vanilla

Eyeliner Lilac

Eyepencil old moss

Eyebrowpencil n.o 3

M/S Ghetto (for my brows)

Maybelline Colossal volume mascara wp

Enjoy

Love Nicole

9 svar to “What to say Lilac”

  1. Lindsay 25 februari 2011 den 1:35 #

    I love that eyeliner color. It’s stunning!

  2. Andréa 25 februari 2011 den 11:12 #

    Har Make Up Store en lila eyeliner??🙂

  3. Mikaela 25 februari 2011 den 17:30 #

    Åh va fint med lila eeyeliner, tack för tipset..Nu ska man bara lyckas hitta en sådan, för den hade ju tydligen gått ut =( Säg till om du vet vart man kan köpa liknande.
    Kram

  4. bella 27 februari 2011 den 20:00 #

    Äntligen, det var längesedan:-D
    Supersnygg eyeliner! Vilken härlig färg!

  5. Vanesa 28 februari 2011 den 18:30 #

    underbart snyggt!! lila är ju bara föör snyggt!😀 ..vad roligt med flytten och renoveringen, även om det är mycket så kommer det känns helt underbart när ni väl bor där!!😀 besiitos

  6. alia 02 mars 2011 den 17:01 #

    Hi

    what a gorgeous look !

    Plzzzzzzz I need to know where did you get the Eyeliner Lilac ? which brand ?

    by the way am from Kuwait and I read your blog all the time its the best!

    • doolallymakeup 02 mars 2011 den 21:27 #

      Hi Aila ^_^
      thank you …well the eyeliner is from Make Up Store but it has been discontinued >.< sorry

      Im really glad to hear that you like my blog
      xoxo

Kommentera

