F.O.B

7 Mar

So what is F.O.B, its face of beauty H&M’s old makeup brand I did this makeup with a super old duo eyeshadow from F.O.B. This is what I looked like on saturday, the weather was great this weekend even though it was windy it was really sunny and you could smell spring in the air.

What I’ve used:

Duo eyeshadow FOB Neat

M/S Vanilla

Chanel la ligne Noir

M/S Ghetto for my brows + eyebrowpencil no 3

Maybelline colossal mascara wp

Ardell flares long

Enjoy

Love Nicole

5 svar to “F.O.B”

  1. Vanesa 08 mars 2011 den 12:54 #

    Jätte fint gumman ! .. Ääntligen bättre väder så himla sköönt !!

    Och Tack för din fina kommentar :)) det var jätte roligt att bli fotat sådär och eftersom jag hade sån annorlunda sminkning så gick man in i en roll typ hihi .. Besitos ^_^

  2. Hanna 08 mars 2011 den 15:30 #

    Hej Nicole!. Yes de är från Emite, jag gör ett helt inlägg om dem sen, stay tuned😀

  3. Emma P 08 mars 2011 den 22:01 #

    Du ser så glammig ut! Fantastisk eyeliner och fransar…

    • doolallymakeup 09 mars 2011 den 13:20 #

      Emma P: Tack så mycket ^_^ jag kände mig glammig hihi😀

  4. Hanna 08 mars 2011 den 23:33 #

    Sådär, nu har jag gjort ett litet info-inlägg. Och ja, det är jobbigt att depotta skuggor om det är många på en gång, hahah ja lyckas alltid skada mig. Ikväll har jag brännt mig både på plattången och gasbrännaren. Sambon depottade nästan allt förra gången, å det var betydligt roligare att sitta å titta på, haha😀.

Kommentera

