Stiftprinssesans Vubba

14 Apr

först och främst måste jag be om ursäkt till stiftprinssesan för att jag har segat så länge med detta, jag fick ett underbart korall färgat läppstift skickat till mig från henne som hon ville jag skulle prova.

Vubba heter färgen som jag fick, stiftet har en god doft och är krämig i konsistensen det ”smakar” lite fruktigt vilket jag tycker är rätt så gott , inte för att jag äter läppstift men för att om jag ska slicka mig om läpparna kan det lika bra vara gott.

In English: first and foremost I would like to apologize to stiftprinssesan because I have let this take such a long time, I got I wonderful coral lipstick sent to me from her that she wanted me to try out.

Vubba is the name of color I got, the lipstick has a nice fragrance and has a creamy consistency and it ”tastes” a little fruity which I think is quite good, not because I eat lipstick but if I’m going to lick my lips I might aswell taste good.

 

 

 

 

Enjoy Love Nicole

4 svar to “Stiftprinssesans Vubba”

  1. Elena 14 april 2010 den 16:41 #

    Åh vad glad jag blir 😀
    Tack så jättemycket ^^
    Äre okej om jag stjäl ett av fotona på dina läppar? Vill ha det till ett inlägg om Vubba 😉

  2. Sminkan 14 april 2010 den 16:45 #

    Snyggt!

  3. Isabella Belovai 14 april 2010 den 19:10 #

    LOVE!

  4. makeuponista 14 april 2010 den 19:37 #

    Läckert! =)

Lämna en kommentar