Busy day

3 Mar

Hej hopp 😀

Det har varit helt fantastiskt väder här nere (vet att jag nämner väder ofta men jag älskar solen ;P hahaha) Har verkligen fått så mycket gjort idag, varit på Ikea handlat lite nytt förvaring till min lilla smink hörna ^_^ gjort ärende med min mamma och min lillebror , mysig familjedag för oss tre ♥  ^_^ efter vårt myspys så stack jag och träna cirkelgym med min underbara Hanan ♥

När jag kommit hem så hade min grymma lillebror (han ska bli 21 men han är ju min ”lillebror” hihi) byggt färdigt min nya hylla, såg jag börja organisera mina grejer woop wooooop 😀

 

Den bruna hyllan med saker i nu, den är ny från idag heter expedit från Ikea 249 kr  och sen så lådorna på hyllan de i trä de är också nya från idag heter mackan tror jag 🙂 179 kr kostade de tror jag. Lådorna i plast är från det japanska märket MUJI och man kan köpa de på Åhléns, sen så är allt annat gamla grejer jag haft men som jag organiserat om lite 🙂

 I morgon ska jag jobba i Köpenhamn och sen ska jag se Alice i underlandet 3D WOOOOOOOPP WOOOOOOOP 😛  så det kommer komma sena inlägg (som vanligt typ 😉 )

 Kram på er

 Nicole

12 svar to “Busy day”

  1. Hanna 03 mars 2010 den 23:56 #

    WOW, imponerande!

    Hahah rouge är ju typ det underbaraste, om jag bara fick välja en grej ja skulle ha på mig skulle det nog vara det.

  2. cilla 04 mars 2010 den 8:26 #

    Hehe nee ja är inte trafiklärare, man måste ha haft körkort i minst 3 år först. jag sitter i receptionen och det är skitkul =)

  3. Vanessa 04 mars 2010 den 9:59 #

    Ååh va mycket!!! 😀 Det måste kännas bra att ha allting i sin ordning! 😀 Jag måste också hitta nånting att förvara min smink 😛

  4. Gsmith 04 mars 2010 den 12:01 #

    Fin blogg! 🙂

  5. Maria, Hjärterdam 04 mars 2010 den 12:38 #

    Ja, jag längtar till ikväll =)

  6. Emma P 04 mars 2010 den 21:49 #

    Låter som en trevlig dag. Jag vill också se den filmen… Blir inte 3D dock, men vore ändå kul att se den på bio.

  7. Vanessa 04 mars 2010 den 23:08 #

    Du måste berätta om den var läskig haha jag ska se filmen imorn men jag är egentligen rädd för den :s ska med se den i 3D ännu läskigare haha :p har du sett Avatar i 3D ?? Vi har precis fått 3D bio i Norrköping så dem ska sända den oxå 😀 wiie !!!!!

  8. doolallymakeup 05 mars 2010 den 21:04 #

    Vanessa: Jupp det är prima skinka nu när det är ordning o reda :D, Du måste se den den var verkligen jättebra! Jag var också rädd för den när jag va liten speciellt larven hihi.

    Gsmith: Tackar 😀

    Emma P: Den var verkligen jätta bra 3D rules enligt mig typ hihi

  9. Jasmina 18 mars 2010 den 8:35 #

    Heeeej Nicole, Jasmina här you’r old homie från Nydala 🙂 .. Kom in på din blogg och tänkte lika gott jag skriver något, såg du har gått och blivit en make up artist, något jag också har funderat på ett bra tag nu, men kommer ingenvart med det haha. Annars är allt bra med dig? Hälsa hem. Kraaaam

  10. doolallymakeup 18 mars 2010 den 16:43 #

    Jasmina: Shit heeej, va längesen 🙂 ja klart du ska skriva något, bara roligt att höra från gamla homies. Ja jag gjorde det efter studenten 🙂 super glad jag gjorde det. Allt är bra med mig annars, pluggar inköp och logistik med nu. Va gör du och hur är det med dig.

    • Jasmina 19 mars 2010 den 20:00 #

      Vart gjorde du det? Vilken skola? =) .. Jag gör inte så mycket, jobbar på posten & försöker klura ut vad jag ska göra med mitt liv haha ”/

      • doolallymakeup 22 mars 2010 den 22:18 #

        sorry sent svar :0) jag gjorden den här i malmö 2006 på IMC (International makeup center)

Lämna en kommentar